söndag 11 augusti 2013

Winner!!

Jag är en vinnare ännu en gång.
Den här gången vann jag inte en biljett, jag vann en snygg tavla istället.

Det var Trästockfestivalen som lottade ut två fotografier med ram från Skellefteå fotografen Carina Hedlund och jag vann en av dom bilderna. Jag tycker att Carina är en fantastisk fotograf, även hennes dotter är jätte duktig. Under flera år har Carina Hedlund, hennes dotter och någon vän till dem ställt ut bilder på trästock festivalen och jag har alltid blivit inspirerad av deras bilder och nu har jag min alldeles egna bild att stirra på.


Carina Hedlund Pain of Salvation
Den super fina bilden från Carina Hedlund. Bilden är tagen på Trästockfestivalen.
Carina Hedlund Pain of Salvation
Bilden hänger nu bredvid mitt skrivbord och rak framför min säng så jag kan stirra på den så mycket jag vill.
Fotografiet i ramen är tagen av Carina Hedlund och det är Pain of Salvation på bilden.





















































PLC



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar